JO19-1 BIEDT HULP AAN EN CLUBHUISDIENST IS WEER OPGESTART

Zoals velen al gemerkt hebben is sinds enige weken de clubhuisdienst weer opgestart.

Vanaf de allereerste competitiewedstrijd hebben de spelers van de JO19-1 het beheer ondersteund en de taken van de clubhuisdienst op zich genomen.

Deze groep selectiespelers wilden graag iets terugdoen voor de club en zochten een vrijwilligerstaak. Omdat de clubhuisdienst stil was komen te vallen in de coronatijd, hebben we natuurlijk meteen en graag hun aanbod aangenomen.

De JO19-1 spelers moeten zelf op zaterdag ook hun wedstrijden spelen. Hierdoor kunnen zij alleen in de ochtenden helpen van 8.00 tot 10.15 uur en op de dagen wanneer de O8 t/m O12 teams, in hun 4-fasen competitie, hun wedstrijden spelen.

De (steeds 2) spelers van de JO19-1 starten met ondersteuning van de beheerder door bijv. doeltjes alvast uit te klappen, voordat de teams arriveren. Daarna helpen zij met het uitdelen van drinken voor de teams die in de eerste 2 speelrondes spelen en controleren zij op (en helpen mee met) het schoonhouden van de gang en kleedkamers. Namens de club zijn we erg enthousiast over deze actie die deze jongens tot volle tevredenheid uitvoeren. De tosti en fris aan het einde van de dienst zijn dan ook zeer verdiend!

Daarnaast is de clubhuisdienstgroep welke in het verleden steeds vanaf 13.00 uur aanwezig waren, ook weer sinds enkele weken opgestart. Welkom terug aan Cor, Ruud, Theo en Emiel!!

Vacature

Dat betekent dus ook dat we voor het tijdstip 10.15 – 13.00 uur nog enkele vrijwilligersplekken, naast ook ‘oud bekende’ Frenkwin, vacant hebben. Ook aan hem een welkom terug!

Dus wil je als vrijwilliger binnen onze club, met net zoveel passie en clubliefde als de bestaande, maar ingekrompen groep, komen helpen? Dan ben je van harte welkom!

De clubhuisdienst bestaat uit;

  • het wegwijsmaken van teams bij aankomst op de club,
  • het verzorgen van hun drinken in de rust of na de wedstrijd,
  • de gangen en kleedkamers controleren of deze net en schoon achtergelaten zijn en indien nodig hier incidenteel een bezem of trekker doorheen te halen.

We streven naar een groep van minimaal 4 vrijwilligers zodat je ongeveer één keer per maand meedraait in het schema van de clubhuisdienst.

Geïnteresseerd of nog vragen? Meld je aan bij Marchie van der Burgt via mvdburgt.scwoezik@gmail.com