Na 16 maanden, waarin Lex Coenen met veel betrokkenheid de rol van waarnemend voorzitter heeft vervuld, zijn we trots om te melden dat we een geschikte opvolger hebben gevonden.

Met ingang van vandaag is Ton Jelissen de nieuwe voorzitter van Sportclub Woezik. Voor velen een vertrouwd gezicht binnen onze vereniging. Na de zomerstop zal Ton zich uitgebreider aan iedereen voorstellen. Het huidige bestuur is erg blij dat Ton het voorzitterschap op zich gaat nemen.

We bedanken Lex hartelijk voor zijn enorme inzet in de afgelopen 16 maanden en wensen Ton heel veel succes als voorzitter van onze prachtige club!